i'm just a regular everyday normal motherfucker

vineri, 31 octombrie 2008

<< ATENTIE ! ACEST TEXT CONTINE CUVINTE VULGARE ! >>

N`am mai scris de mult...
N`am avut ce...
Am avut ce, dar nu era nimic care sa intereseze pe cineva...nimeni nu cred ca e interesat de "job`ul" meu, de discutiile cu parintii sau de faptul ca ma mananca in cur de vreo trei zile si trebe sa ma scarpin singur...
Dar nah... ce face omul cand se plictiseste dupa o betie?
A trecut ceva vreme de cand am cunoscut`o... nu mult, dar suficient...
Discutii plictisitoare la inceput pe mess... au inceput sa se lungeasca... a devenit interesant...
Totul s`a sfarsit cu o iesire in orash ..WTF !?
E incredibil cum a reusit sa imi futa creierii in mai putin de 24 de ore... Cred ca in timpul care l`am petrecut impreuna mi-a pus capac mai rau ca o iarba bine uscata si fumata rpd....
La draqu... dc toate fetele care imi plac au probleme cumplite?Sper ca a ei sa fie tratabila, ca altfel ma impusc... in coaie ... ... ...cu un pistol cu azot lichid... Una e nespalata, una e proasta, una e plictisitoare, una e prea copilaroasa, una e prea serioasa, una e prea plangacioasa, una are parinti imbecili, una e prea lenesa... pula mea... toate au o problema...


Si pt ca am draci , o sa continui !
Femeile sunt uimitoare:
Au o memorie de sahist rus cu chestii pe care nu ti le doresti sa si le aminteasca...
Iti scot ochii ani de zile ca nu ti'ai adus aminte de ziua lor... sau de aniversarea voastra... sau de... ceva anume... Ei bine, cand vine vorba de detalii importante pentru noi, ele sunt varzaaaaaaaaaaaaa... trimite o femeie cu masina sau pc-ul la service si vei afla despre ce vorbesc...Draga, dc nu mergea masina? "era ceva de la bujcarbomotoradiator"
Wtf? Ia lecitina daca nu tii minte mah... si daca nici cu lecitina nu merge, noteaza-ti...
Geanta femeilor e un loc interzis pentru barbati... corect? PE PIZDA MASII O FI CORECT...
Kg intregi de tampenii, creme cat sa distrugi 100 de hectare de padure, farduri pentru a vopsii de 3 ori casa popo(R)ului, chei, tampoane, absorbante(de zi, de noapte, tanga, normale, ultra big si extra long), pastile care nu ar folosii vreodata cuiva, pixuri si creioane, biletele, notite(oare pentru ce atata hartie daca nu e instare sa noteze nimic pe ele), boboane, monezi(dar niciodata nu se ofera sa iti dea 20 de bani ca sa platesti pentru cumparaturi)... Deci... Haideti sa ne revoltam impotriva gentilor femeilor... Facem revolutie... Ele vor juma de dulap pentru tzoale, vor juma de casa, juma de pat, juma de masina, juma de salar, juma de pula(de fapt asta o vor intreaga)... Asa ca... hai sa vrem si noi jumatate din gentile lor ca sa ne tinem cele necesare...Pot tine orice... alune ca sa putem bea bere, doua-trei perechi de chiloti, un ciocan, un patent si o surubelnita... ceva becuri, sigurante, o bujie pentru masina, si, eventual un cric...... ... ...

3 comentarii:

Individual spunea...

taci ma, ca femeile-s lumina ochilor nostrii, si pe langa alte lucruri nesemnificative pe care le stiu face, sunt perfecte sa ne scarpine in fund atunci cand ne mananca mai rau. beat that!

si totusi, detaliaza, pune si tu o poza cu fata sa vedem despre ce-i vb :)

Anonim spunea...

bre :P
la mine in geanta/poseta/ etc poti sa iti pui ce vrei tu, dar tu o cari :D

MSGaBe spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.