i'm just a regular everyday normal motherfucker

sâmbătă, 18 octombrie 2008

Blizzard just fucked me !

Blizzard just butt-raped me big time !
D c zic asta ? Totu` a inceput sapt asta cand baietii de la Blizz au scos un mic patch pre WOTLK { wrath of the lich king } . Si cu asta a inceput tot circu. Prima problema : am downlodat patchu ` asta de 3 ori. A 4a oara s`a instalat. Bun , trecem peste asta. Dau vina pa netu` meu. Se instaleaza pachu` si intru in wow. Log in meniu deja cu WOTLK , salivez si dau log in. Si cum eram deja in SW , m`am gandit sa trag o fuga pana in Auction House sa vad cum mai pot fraierii niste copilashi de 12 ani din Norvegia ! Atunci m`a lovit a doua buba si am simtit cum Blizzu` isi incordeaza castravetele gata de penetrare : jocu` a inceput sa lufteze.Intru in options , totu` pa maxim , ca de obicei. Si totushi nu merge bine. Ma uit la info { lag, addons , fps } si imediat simt castravetele : 21 FPS ! DOUAZECI SI UNU de fpsuri ! Imi zic : laguieste servu, ia sa vedem...lag 85 ! Bah nu se poate ! Un lag de 85 e egal cu 0. In timp ca pufaiam un marlboro roshu lung pana la carton , imi mai da o bucurie Blizzu : serv restart in 15 min.
Dupa crucile si dumnezeii de rigoare ies din joc. Ma bag la un mic deathmach in UT3 si atunci realizez cat de kkt e faza.Adica eu pot rula UT3 si Crysis la maxim si am minim 90 de fpsuri { asta cu 18 torrente la seed, un scan de antivirus si defragmentare } ...iar in wow am sub 25!?
Din nou cruci, dumnezei si ustensile bisericesti ! Dupa o ora dau sa intru in wow...surpriza : world server is down ! Incerc marea cu degetu si dau sa schimb relmu` ! Surpriza ! Merge ! Doar unde jucam eu nu ! Dupa juma de paket de tigari si cam o ora reusesc sa intru pa relmu` meu. Fpsuri 18 ! Strang din dinti si explorez orashu`.Ca deh , macar sa vad ce dracu` au bagat in el de imi merge pcu` ca un P2. Barbershop si un port ! Din nou sunt dezamagit ! Noile hairstyles promise sunt defapt frizuri de blood elf carepot fi acum purtate si de humans !
Iritat o iau incet spre noul port al aliantei. Si spre placerea mea absoluta, portu` arata superb.Detalii simpatice, portu` e mare, demn de o capitala . Pacat ca bucuria nu a durat mult. Corabiile sunt buguite ! Am incercat sa plec spre Darnassus , locatia Night Elfilor si surpriza ! Dupa 1 min de plimbare cu corabia ma trezesc in mijlocu apei !
Mi se pare mie , sau parca seamana a private server!? WTF !?
Sper din tot sufletu` ca baietii de la Blizz sa repare dracu problemele astea. Nu de alta , dar daca si in WOTLK o sa fie aceeashi vrajeala....dracu mai joaca wow. D c ? Pt ca aparent nu exista pc care sa suporte jocu` !
THX A LOT BLIZZARD ! THX A LOT !

10 comentarii:

Anonim spunea...

aww cmon dude...doar asa e la update-uri si cand a aparut burning crusade la fel a fost dupa cateva zile merge totu bine...

MSGaBe spunea...

sa speram. oricum , in momentu de fata, serv sunt harcea parcea. 20 de fpsuri in wow ?si aseara aveam 110 in crysis !?

Anonim spunea...

Sa nu suporte jocul din ce sens? Requirements or Wow's fuc*in' updates?... :))

MSGaBe spunea...

deci blizzu a scos un patch pre WOTLK. a bagat log in meniu cu WOTLK, cateva chestii noi, continentu, etc. si de atunci e belea. fps 20 maxim ! pcu meu e cu mult peste ce iti trebuie ca sa joci wow pe high..si cu toate astea nu am mai mult de 20 fpsuri.si nu sunt singuru cu problema asta. in individ de exemplu cu 2 procuri de 4,8 , 7 giga ram si 2 sli de 1024 mega ddr3 are aceeashi problema.

Anonim spunea...

And Blizzard just did it again... XD

Anonim spunea...

ma io am un vecin care joaca wow si sia laut patchu si ii merge fara nici o problema...

MSGaBe spunea...

si mie imi merge acu cu 75 de fpsuri pe xavius. dar pe kazaak am 17 iar pe magnetherion 23. xaviusu si`a luat 6 restarturi azi. clar, lucreaza la problema baietii de la blizz.

Anonim spunea...

Pe mine a inceput sa ma doara putin in fund de toata cacanaria asta cu W.O.T.L.K.Dupa multa cearta pe diferite forum-uri cu diferiti dobitoci care joaca sau au jucat in beta,nu pot spune decat ca aproximativ 60% din populatia blizzard-iana sunt redusi intelectual,mai bine 20% joaca/vor juca doar pentru a pupa in fund pe cineva atunci cand vor sta la coada sa-l poata bate pe Lich King,pentru ca apoi sa-si puna contul in borcanul cu muraturi si sa se poata sparge-n figuri doar cu cele 4 screen-uri care au fost facute in ultimul raid.Restul de 20% mai joaca si WoW si aici se incadreaza acea categorie de istorici warcraft-ieni,cei care umbla dupa ciuperci sau cei ce se bucura de peisajele din WoW.In concluzie W.O.T.L.K,pe de o parte ma multumeste,privind lucrurile prin prisma istorica a Warcraft-ului,dar pe de alta parte ma dezamageste,gandindu-ma la cat de multi prosti vor aduce cei de la Blizzard,doar prin simplu fapt ca au auzit si ei ca exista un Arthas ce-l poate bate pe Van Damme.

Pace !

Anonim spunea...

Amu' mere bine, dar in ziua cu patch-ul si in cea de dupa Japonia a facut cunostinta cu Dumnezeii, stramosii si bisericele romanesti in stare pura. Zic mersi ca nu vorbeste nimeni romana in camin, sa ma fi auzit inju... asta, urandu-le de bine celor de la Blizz. Deh - asa se intampla la patch-uri. Stai sa vezi ce-o sa fie dupa ce iasa WotLK.

MSGaBe spunea...

odeena-chan , shht ! nu zi nimic de WotLK ! ar fi penal daca s`ar intampla din nou chestia asta. in fine , bine ca s`a { se rezolva } rezolvat . tot rau` in spre bine !