i'm just a regular everyday normal motherfucker

miercuri, 10 noiembrie 2010

Black [ Ops ] Suxx !



Tehnologia evolueaza (teoretic) si parca jocurile se prostesc. Arata mai urat... Sau mi se pare mie? La primul contact cu jocul asta am avut exact aceeasi senzatie de "cah!" ca si la Medal of Honor. Nu stiu, lipseste ceva din punct de vedere grafic (si nici nu vreau sa aduc in discutie consolele) sau poate e doar treaba de design artistic, cert e ca-mi lasa un gust amar la prima vedere. Ma ia cu ameteli, lesin si dureri de cap. Totu' pare prafuit (si nu in sensul bun) in primul nivel, si-mi da impresia de joc nefinisat... joc de duzina. Imi scarpin capul in semn de mirare la diverse aspecte... de la numarul de optiuni grafice, pana la gameplay.

Poate am eu asteptari prea mari, dar totusi am jucat zilele astea Clive Barker's Jericho (ca nu apucasem sa-l termin la vremea lui)... deci n-as crede ca m-am invatat cu grafica de ultima generatie. Parca as vrea totusi sa observ o diferenta intre grafica si gameplay la un joc vechi de 3 ani si titlul acestui topic, ca pana acum la primul contact sunt dezamagit sincer de faptul ca n-am sesizat mai nici o diferenta. Sper sa descopar ceva interesant in jocul asta. Un "late glow" precum la Medal of Honor ca altfel e trist... Trist rau.

Cat despre ce engine foloseste, sincer mi se pare irelevant. Pe mine ca jucator ma intereseaza cum arata si cum se misca, sau altfel spus cum se prezinta... si din pacate se prezinta cam slabut (sau invechit) din punct de vedere grafic. In fine, n-am jucat prea mult, doar vreo 4-5 misiuni. Si parca nici coloana sonora nu-l ajuta in anumite momente (e uneori total alt ritm fata de actiunea/atmosfera prezenta pe ecran).
Dar ca sa mentionez si un lucru pozitiv, pana acum ma incanta loading-ul in timpul filmuletelor (sau invers?), macar nu pot zice ca pierd vremea asteptand sa se incarce un nou nivel.


Nu pot intelege de ce Activision s-a inhamat cu Treyarch.Mai ales ca Treyarch si Certain Affinity au dat-o in bara rau cu Wold At War. Cand ai ceva care merge bine , de ce sa vrei sa faci pe nenea reparatoru` ? Infinity Ward a facut o treaba minunata cu joacele din seria CoD.
Black Ops & Medal of Honor => dezamagirile anului. Jocuri neslefuite de duzina care nu valoreaza nici macar cat plasticul carcaselor.

3 comentarii:

san_0233 spunea...

Bun! Suxx, dar hai sa te intreb: Cum poti sustine afirmatiile tinand cont ca nu ai cumparat jocul (sunt SIGUR ca nu l-ai cumparat). Iti dai seama ca optimizarea jocului tine si de crack? De ce cataloghezi un joc abia iesit cu o nota atat de slaba?
Apoi, FAIL! Bine nene omuletii de la acivision si trayarch nu au fost in masura sa iti ofere tie ,,senzatii" tari....apai zi-ne si noua cum ar fi trebuit sa arate jocu' dupa parerea ta, ca de: Suxx bad!
Cu alte cuvinte, fanii (cei mai inraiti) ai jocului au ultimul cuvant in evaluare si dupa cuvatarile unui ,,nene" ia aminte: ,,Nu grafica si gamepl-ul fac un joc epic tata, ci story-ul. Poa' sa se vada si patratele daca are o poveste bine pusa la punct!"
Pledoarie incheiata! Numai bine, PEACE!

MSGaBe spunea...

Nu e nevoie sa cumperi jocul. Daca ai fi aruncat un ochi pe forumurile oficiale ai fi observat ca nu vorbesc fara sa stiu exact care e problema.Optimizarea e de rahat , jocul arata si " se simte " neterminat.Cretineii de la Treyarch si`au cerut scuzele de rigoare si muncesc de zor la niste patchuri ca sa se scoata din cacatel. De ce ?PT CA JOCULETUL LOR NU MERGE FRESH OUT OF ZA BOX !
Cum ar trebui sa arata ? Sa semene macar putin cu MW, nu cu CS ! Iar NU "fanii inraiti" sunt cei care dau un rate accurate , pt ca tocmai fanii tolereaza kkturile si nu sunt obiectivi.Esti asa, putin spre foarte mult pe langa fratie.Ma bucur ca imi citezi din JE , dar vb de un shooter ,de un no-brainer nu de un rpg .
So yeah , Black Ops e un rahat de joc in momentul de fata.Pot chiar arfirma cu tarie ca Medal Of Honor e chiar mai bun.
Call of Duty R.I.P. !

Lumpy spunea...

De asta eu joc Battlefield: Bad Company 2.
Suport constatnt de la EA si DICE, un DLC maricel de craciun si un nou map pakc luna asta. Si e mai ieftin decat MW2 si Black Ops. Best 50 bucks I've ever spent.