i'm just a regular everyday normal motherfucker

vineri, 12 noiembrie 2010

Black [ Ops ] Suxx 2 = feedback !

"dar gpu load imi apare tot 30%... praf"

"Am incercat si eu singleplayer-ul. Am intrat in meniu, unde aveam 2 fps-uri si franturi de sunet, indiferent de setarile grafice.Totusi, se simt cateodata unele "micro-agratari", cu toate ca framerate-ul nu scade sub 30.
Lag-ul e o problema in multiplayer? Mai mult ca la MW2?"

"MW 2 zubra pe lângă situația din MP de acum. Pur și simplu nu este jucabil. Vezi inamicul, miști ținta, freeze complet, mort. Cam așa se desfășoară."

"L-am cumparat ca fraieru si acuma nu pot juca nimica, single player sacadeaza(pe detalii inalte) si in multiplayer sacadeaza pe orice detalii... FAIL (jocurile devin din ce in ce mai proaste)"

"Testat single player-ul, pe sistemul meu, Quad, GTX 460, 4Gb ram, mai mult decat suficient.
Gpu usage nu trece de 30-40%, framerate si stuttering groaznic, nu se poate juca.

Din ce am citit, si cu ATI apare aceeasi problema de low gpu usage, deci n-ar fi de la driverul Nvidia.

Intrebarea mea, cum puii mei sa lansezi un joc in asa hal, era evident ca stiu de problema din moment ce mi-e mi-a luat 2 minute sa o observ.
Dar nuuuu, lasa ca face cumparatorul beta testing pe banii lui, daca e fraier.
Huo."

Niciun comentariu: