i'm just a regular everyday normal motherfucker

duminică, 10 mai 2009

There is only one rule of metal : PLAY IT FUCKING LOUD !



Daca videou` de mai sus nu l`ai ascultat cu volumu` la maxim si nu ai zambit recunoscandu`te in el....nu are rost sa citesti mai departe ! Insa pt cei care adorm zambind cu Amon Amarth la maxim in fiecare seara am o veste buna : in august ne vedem la o bere ! Unde ? In comuna Borcea pe malu` Dunarii . Cu ce ocazie ? In perioada 20 August 2009 - 23 August 2009 are loc un "mic" eveniment pt iubitorii de metale, si anume Festivalul Rock City Open Air !


ROCK CITY OPEN AIR - cel mai mare festival de rock din Romania. 4 zile de festival, 20 - 23 august 2009, pe malul Dunarii (comuna Borcea, in apropiere de Fetesti, pe insula Ialomitei), 60 de trupe pe 3 scene - 2 mari + scena talentelor.

Biletele costa intre 270 si 400 roni si se gasesc deja la vanzare pe www.eventim.ro, in reteaua magazinelor Germanos din toata tara, precum si in alte puncte de vanzare Eventim.RO.

Program Rock City Open Air 2009:

Joi, 20 august
Ancient Rites
Hanzel und Gretyl
Hollenthon
Macbeth
PRIMAL FEAR
SINNER
SIRENIA


Vineri, 21 August
Belphegor
Blood Red Throne
MAYHEM
Onslaught
OVERKILL
Skyclad
SOLITUDE AETURNUS
Vendetta


Sambata, 22 August
AMON AMARTH
ASPHYX
BRAINSTORM
Dew Scented
EINHERJER
IMMORTAL
LAKE OF TEARS
Trail of Tears


Duminica, 23 August
AGATHODAIMON
BLAZE BAILEY
CANDLEMASS
EDGUY
Lacrimas Profundere
PAUL DI ANNO + TROOPER
STORMLORD
THEATRES DES VAMPIRES

C`ya there brothers and sisters of metal !

3 comentarii:

Alyka spunea...

Hail!!!! Eu am sa fiu prezenta acolo! :D:D:D dupa parerea mea, cel mai tare eveniment al anului 2009 :)

alyka spunea...

move your asses there, you motherfuckers!!! :))

Mike spunea...

din pacate nu prea am auzit de majoritatea formatiilor, oricum nu prea e stilu meu de muzica ios cu hard rock, dar pt cei care va duceti have fun