i'm just a regular everyday normal motherfucker

duminică, 3 mai 2009

Am fost in seara asta la film in mall. A rulat X-Men Origins: Wolverine . Si cum ma consider fan Marvel , nu am putut rata acest film. Mai ales ca isi facea aparitia si nenea Deadpool , pers meu de suflet ! Asa ca mi`am cumparat biletu` si pepsicu` , m`am asezat confortabil in scaun si am asteptat sa incep sa salivez cu ochii tinta la ecran. De unde atata noroc ?
X-Men Origins: Wolverine e un film prost , un film de categorie B ! Se incadreaza in aceeashi categorie cu Dragonball Evolution si Street Fighter : Legend of Chun-Li . Totul a fost de kkt : acting , script , efecte !
Sincer nu stiu cu ce sa incep...cu faptul ca Logan cand lucreaza pt Stryker e mai pacifist si budist ca Seagal ? Ca povetea e cusuta cu atza alba ?
O sa enumar cateva chestii care mi s`au parut de rahat si ce mi s`a parut ok !
THE BAD :

- lamele lui Logan arata din plastic. uneori cand personajul nu se misca, lamele isi schimba pozitia !
- emma frost arata ca o rezidenta de la Auschwitz iar forma ei de diamant arata penibil. e ca si cum si`a lipit diamante mici pt tot corpul !
- plotul e stupid si demn de categoria B : razbunarea mortii fumeii pers principal !
- ne este prezentata din nou operatia prin care Logan isi face upgradeu` cu adamantium. stiam asta deja din x-men 2. nimic nou !
- relatia dintre frati { logan si creed } nu este prezentata de nici o culoare. ma rog , poate faptul ca nenea saberthoot spune de 2 ori in film " we`re brothers and brothers look out for each other " trebuia sa ne satisfaca ?
- introducerea lui Silver Fox e stupida, scurta si lasa privitru` rece. apare , si moare in 15 min . elementu` "dragoste " este prezent in film doar pt ca trebuie sa fie....nu aduce nimic interesant si nu este explorat deloc !
- dupa operatia de implantare a adamantiului Logan e 100 % sanatos ! si apoi da peste 2 batranei care au o ferma si care au grija de el ....unde am mai vazut asta ? tot ce lipseste e cutia postala in fata fermei cu literele KENT mari scrise pe ea !
- reactia batranilor cand il gasesc pe Logan gol in hambar...cati dintre voi ar baga in casa un tip pe care l`ai vazut alergand la pwla goala pe camp ?
- in comicuri si in celelalte filme , perioada in care Logan face parte din proiectul Weapon X e una intunecata si macabra , eroul fiind macinat de regrete . de ce
? pt ca fusese cea mai buna mashina de tocat carne ! ori in acest film Wolvy e pacifist si budist, singura sa ocupatie fiind de a`l calma pe Creed ! unde e lupta interioara intre bine si rau ?
- gloantze din adamantium care sterg memoria !? CE!?!?!??! daca aveau asa ceva , de ce au trimis agenti dupa Logan inarmati cu maturi si scobitori !?
- aparitia unor mutanti doar de dragu de a aparea in film {
- fred dukes { the blob} poate opri cu pumnul un proiectil de tanc in tzeava acestuia fara sa isi ia damage , dar daca Logan ii da un cap un gura leshina ?
- deadpool are schelet de adamantium , se poate teleporta { nu cu un aparat , ci cu ajutorul unei puteri de mutant } , are raze X ca Cyclops si NU ARW GURA !
- razele lui cyclops pot distruge cam orice, dar cand deadpool le foloseste impotriva lui saberthoot nu se intampla nimic. nici macar nu ii shifoneaza hainele !
- gambit e o combinatie intre spiderman si nadia comaneci ! aparent poate alrga pe pereti si zbura pe distantze scurte !
- lipsa unei povesti sustinuta de actiune....
THE GOOD :
- Liev Schreiber e un Saberthoot f bun !
- Ryan Reynolds ca Wade Wilson mi se pare cea mai buna parte din tot filmu. pacat ca e vb doar de 5 min max !

3 comentarii:

Cedik spunea...

Lol :))
Cand mi-ai zis pe mess de filmul asta eram sigur ca va urma un rant post si de-abia asteptam sa il citesc!
Nice job, pot sa zic ca am vazut si eu filmul acum :))

Anonim spunea...

Dezamagitor......foarte dezamagitor ....a fost o dezamagire totala filmul

Liviu spunea...

true dat brotha