i'm just a regular everyday normal motherfucker

miercuri, 24 decembrie 2008

JCVD : autobiografie video ?



În copilărie am văzut marea majoritate a filmelor cu Van Damme. Nu mi-e ruşine să recunosc, chiar mi-au plăcut. Eram fascinat de ceea ce se întâmplă în ele. Chiar visam să ajung odată ca el, adică să ajung la fel ca eroi pe care îi întruchipa.
Poate pt ca am mai crescut...filmele lu` nea Damme au inceput sa devina din ce in ce mai superficiale.Deja sintaxa de " film cu van damme " ajunsese sa descrie orice film prost in care eroul isi manca o bataie zdravana doar ca sa se intoarca dupa un antrenament pt a rupe capul bulangiului negativ din film.
Dar acum a apărut o surpriză plăcută: JCVD joacă în JCVD, un film mai mult sau mai puţin autobiografic.…Filmul este bine făcut, situaţia este plauzibilă până la un punct, scenele sunt credibile.
Surpriza plăcută a venit, pentru mine cel puţin, din două părţi: scena de la începutul filmului, genial “elogiu” adus filmelor de categorie B şi celor care le produc, în acest caz un ţânc asiatic crescut “din ţâţă” cu jocuri pe calculator şi filme proaste, iar în al doilea rând monologul lui JCVD, foarte aproape de finalul filmului. Măcar acesta merită urmărit, dacă nu tot filmul. Nu o să vă spun despre ce e vorba, dar se zvoneşte că aici Van Damme a trebuit să improvizeze, neavând un scenariu de unde să îşi înveţe cuvântarea.
Filmul mai este şi presărat cu unele faze comice, sau violente.
Dupa ce am terminat de revazut filmul am putut spune cu mana pa inima ca dafrate, van damme can act ! Cine vrea sa vada un film superficial, o comedie romantica sa nu se uite la JCVD ! Cine agreeaza un film bun , cine poate sa treaca peste stereotipiile cretine legate de "staruri" , sa se uite la acest film !

Un comentariu:

Anonim spunea...

De asta de ce nu mi-ai zis si mie pe mess? Doar de Hajime no Ippo 2?
Tsk tsk tsk... noroc ca am citit acum.
Hai ca il caut si eu, sper sa fie pe Filelist