i'm just a regular everyday normal motherfucker

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Dupa noi potopu`....

Nu am mai scris de ceva vreme pe aici. Poate din plictiseala , poate din lene , poate din ignoranta.Dar azi in timp ce citeam ultima postare de pe blogul lui Mircea Badea s`a reaprins o luminita pe panoul de bord.O luminita pe care o nu mai vazusem aprinsa de ceva vreme.Vb despre repulsia pt noua generatie , vb despre idiotenia crasa care formeaza "tineretul" de azi.
Badea facea prezentarea unui mare pugilist care la o varsta inaintata inca presteaza la cel mai inalt nivel.Si citit acest post in creierasul meu mic si prafuit s`a creat o analogie intre box si muzica .
In prezent muzica "buna" e fomata din rebuturi gen Katy Perry , Justin Beiber sau Kesha.Asta e unu` din motivele pt care am renuntat total la radio / tv de ceva vreme.Pur si simplu` nu mai pot tolera cretinismele imbibate in rasini.
In cerebelu` meu nu se poate creea o asociere intre cuvintele "muzica buna" si astfel de kkturi.Does not compute ! Da cu virgla cum spune un prieten de`al meu.
Inainte sa ajung pe blogul lui Mircea gasisem intamplator un video care m`a incarcat cu energie mai ceva ca 5L de RedBull.
Ultimul concert sustinut de "baraneii" de la AC/DC .

Dupa ce vezi un stadion arhiplin cantand fiecare vers cu o asa pasiune mai poti face vre`o comparatie intre vechea garda si "za new hot shit" ?
Eu cred ca nu....asta daca ai macar 2 neuroni semi-paralizati intre urechi ! Si ne mai intrebam de ce mama dracu` se duce lumea pe pwla . . . .

2 comentarii:

Adelina spunea...

ewww! Mircea Badea! :-&

MSGaBe spunea...

Mircea Badea owns ! El si Parazitii ce mai au sange in pwla sa spuna adevarul si sa nu inghita kkturi de la imbecili ! RESPECT !