i'm just a regular everyday normal motherfucker

joi, 24 februarie 2011

2011 it`s gonna be fuckin` FUN !

2011 o sa fie un an cel putin interesant pt pc gameri . Posesorii de console pot sa ma pupe in 3 litere, nu`mi pasa. D C ? Pt ca anul asta o sa aduca niste jocuri absolut geniale pe pc.
Deja avalansa de jocuri geniale a inceput. Primul nume care mi`a adus un ranjet gen za joker a fost Dead Space 2 ! Daca primul DS a fost interesant , al doilea pluseaza la capitolele atmosfera si control al personajului.La fel de genial ca si DS 1.


Al doilea joc care m`a facut sa ma opresc din jucat WoW a fost BulletStorm.E o combinatie geniala intre Borderlands si Gears of war.Superb jocul. Nu-mi aduc aminte cand am jucat ultima data un shooter care sa fie atat de bun, din toate punctele de vedere. Grafica foarte buna avand in vedere cat de mare pare jocul; doar pare caci in realitate daca te uiti in zare iti dai seama ca sunt niste "poze" dar chiar nu deranjeaza, nu prea ai timp sa le vezi. Foarte bine optimizat, cel putin la mine merge parfum cu toate pe high. Cel mai mult imi plac dialogurile si vocile; daca intelegi bine engleza sunt destul de multe faze unde te trezesti razand de unul singur, geniale.
Per total, chiar nu ma asteptam la un shooter atat de fun; eu de obicei ma plictisesc foarte repede de jocuri, mai ales de FPS-uri dar pe asta am jucat 6 ore in continuu aseara. Il recomand cu cea mai mare placere !

Trischka: It's crazy how stupid you are !
Gray: Hey, at least we don't have to whisper anymore !



Momentan ma bucur de aceste 2 nume. Astept cu nerabdare The Elder Scrolls V - Skyrim !
Drool on this :

Niciun comentariu: