i'm just a regular everyday normal motherfucker

duminică, 31 august 2008

Si a trecut inca o vacanta de vara.Repede , poate prea repede . . . si am ajuns din nou prin minunatu` "Iesi" . Si nici nu am apucat sa cobor din autocar si am inceput sa ma simt acasa.Cand am ajuns la 8 dimineatza ploua cu galeata si eu bineinteles ca nu aveam nici macar o geaca.Pe scurt m`am murat in 2 secunde instant.Welcome to Iasi ! Cum ma simteam atat de grozav m`am gandit sa ma arunc intr-un taxi. Si cum incepusem ziua atat de bine , bineinteles ca nu am gasit nici unu` . Dupa cele zeci de cruci, biserici si alte unstensile bisericesti de rigoare m`am adapostit intr-un gang sa fumez si eu o tigara alturi de cei 2 bosketari care ma priveau putin surprinsi. La cum aratam si ma simteam ma incadram perfect in grup  .Ma lipesc de un zid si incep sa imi caut tigarile.Ia`le de unde nus ! Din nou ustenisle bisericesti pt vreo 10 min. Spre norocu` meu , in momentu` ala aparuse un taxi. Am sprintat fericit placand o batranica care ochise si ea masina.In 3 secunde eram la adapost de ploaie si frig. Taxiu` a demarat lasand in urma remarcile pline de ifos si de trimiteri catre origini ale batranei. 

Cum zice un amic de`al meu : daca nu te chinui , nu simti ca  traiesti  ! 

Iasi . . . first day in HELL ! 

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vechea problema "cand ai nevoie de ceva ial de unde nu'i "
Asta este o lege care se aplica zi de zi , la taxiuri, masini, pixuri si alte lucruri de care avem nevoie IN MOMENTUL ALA !
De baba nu zic nimic, nimeni nu are nevoie de asa ceva :)

Anonim spunea...

Mi-ar placea sa pot sa fiu si eu asa ca tine.
Pari o fire atat de puternica incat poti trece peste orice.
Poate imi dai si mie niste sfaturi odata!

Anonim spunea...

LULZ, si baba te-a trimis la origini. :)) Epica ziua. :))